<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tjonge, wat betaalde je dan uiteindelijk per dollar?</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Canadese dollar prijs maal 2. Hou er dan rekening mee dat de Canadese prijs ongeveer al twee keer de Amerikaanse prijs is............</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Da's wel een erg stevige prijs zeg..Quote:
Originally posted by AlmereBatman:
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Doctor Vreemd:
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by AlmereBatman:
en bij een winkel in de stad. Amazon is nog wel te doen als je veel in een keer besteld maar de winkel in de stad rekende de Canadese dollar prijs om naar Nederlands guldens in plaatst van de Amerikaanse dollar prijs.
Dus voor een comic van US$2.25 betaal Can$3,75 X 2 = EURO 7,50 ????
Man dat is 3,33 EURO per Dollar!!
Volgens mij kom je bij elke andere meer dan de helft goedkoper uit.. Als ik jou was zou ik maar eens snel een andere leverancier nemen. Almere ligt toch redelijk in de buurt van Amsterdam zou ik toch denken.
Ik hoop dat ik het verkeert heb begrepen want dit lijkt me echt waanzinnig... [img]graemlins/hmmm.gif[/img]